Pages

Thursday 4 October 2012

The most precious in my life


ni la buah hati pengarang jantung aku... kakak ALYA kejap je da 8 tahun.. tak sangka aku da ada anak dara... tahun depan da pun masuk darjah 3.. sekarang ni sikit-sikit nak berpantun nak suruh picitkan kaki pun nak berpantun... si abang ARIQ pulak tahun depan masuk darjah 1... camnerla dia nanti kat sekolah. Ha.. yang gambo kecik tu anak dara aku yang bongsu ALISHA...ehemehem bongsukan bang??? yang ni baru 7 bulan tapi da cam setahun perangainya...semua tak leh lambat... botol terlepas dari mulut pun nak mengamuk..... "orang" kata ikut perangai aku???? ye kerrrr???? semua tak sabar?????? tapi makcik aku kata masa aku kecik dolu akula yang baik.. suh duduk... aku duduk... suh tido... aku tido......camner tukan????

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...