Pages

Thursday 4 October 2012

The first CUCU in the family !!!

Percaya atau tak???? aku sebenarnya da ada cucu tau. APAAA?? CUCU???? cam da tua je bunyinya.... yela mana taknya anak buah sulung family laki aku yang da kawin tahun lepas da pun dapat first baby... boy pulak tu. Kiranya gelaran aku laki bini telah pun diupgrade ke satu tahap lagi iaitu ATOK dan NENEK...huhuhuhu.. yang paling tak best dan paling kesian anak aku la.. ALISHA... baru umur 7 bulan da pun dapat gelaran MAKCIK esok-esok sekolah pun masuk tahun yang sama sebab sorang lahir bulan 2 sorang lagi bulan 9...


ni gambo anak buah aku masa jadik pengantin... tapi la ni da tambah lagi sorang dalam family dia MUHAMMAD FARRIS HAKIM.. nanti aku upload gambo baby yer..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...