Pages

Wednesday 17 October 2012

Satu masa dulu...

1st time ada anak.. masatu  8 tahun yang lepas la.. citer lama pun.. yelah alya pun da 8 tahun... tahun depan da masuk darjah 3... xcited punya pasal... macam2 mainan aku belikan .... jenama.. semestinya Fisher Pricela... coz aku rasa walaupun mainan dia mahal tapi kualiti memang no satu.... ada jugak antara mainan ni yang aku da beri kawan... maklumla lepas aku bersalin anak no 2... 6 tahun tunggu ...yang no 3 baru dapat... kira waktu tu cam da confident dua je la... tup tup.. dapat lagi 1.. terpaksa la aku cari semula mainan-mainan yang da takda ni kat pasaran...




bila kuar no 3 ni.. rezeki la pulak... kawan mak aku beri pulak mainan ni... so tak yah nak beli-beli lagi... cuma... banyak-banyak gambar ni terselit 1 je mainan little tikes........little tikes ni ada button .. bila tekan baru kuar lagu... tak macam fisher price... lebih kepada vibrator....

buat anak-anak mama... kalu nak tau.. ni la mainan yang pernah awak main masa baby-baby dulu..... nanti mama up kan citer mainan bila da besar ni yer....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...