Pages

Thursday 6 April 2023

Bersarang oooiiiiii

Berkurun sudah tak update blog  yang ada ni....konon2 tak nak la lagi aktif menghupdate....tp harini tetiba pulak gatal tangan ni nak mencuba cuba.......ehhehhhehhh..ada lagi blog ni..ingatkan da kena suspended ke...

So harini ni genap 15 Ramadhan 1444H...maka tahun ni adalah tahun ke 9 aku beraya kat kampung halaman sendiri. Term balik kampung setiap kali raya..da lama terkeluar dari dictionary bila aku mula je accept kenaikan pangkat aku untuk pulang ke kampung halamanπŸ˜…...eheh...ada kampung ke....bandar laπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

9 Tahun menetap kat sini..keluarga aku pun da mula berkembang lagi....Tinggalkan Melaka dengan anak 3..ingatkan cukup...rupa-rupanya ada yang ke 4...πŸ‘ΆπŸ‘Ά 



Inilah famili kecik aku skang.....tp KECIK ke untuk anak 4???πŸ˜‚πŸ˜‚ . Okla..nanti sambung di lain sesi pulak ye...ni saja-saja je...Tak lewat lagikan kalau nak ucap Salam Ramadhan...😊 Okla Selamat Menjalani Ibadah Puasa....dan selamat beramal...πŸ˜‰

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...