Pages

Thursday 10 January 2013

Patah kaki tersepit eskalator

Hishhhh.. menakutkan jer... kaki tersepit eskalater... alang tersepit pintu kete pun da meraung inikan pulak eskalater yang tengah bergerak tu...pastu yang kena budak 8 tahun.. besar manala .... mesti horror n trauma budak tu lepas ni nak lalu tangga eskalaterkan... yerla.. tgh2 diri dengan tenang g jejalan.... tetiba lak jadik camni.... yang pusat beli belah tu pulak.. boleh pulak tak ambik port pasal kejadian ni.. padahal jadik kat dalam building pusat beli belah tu.. bukan eskalater tu luar building yang boleh buat dek jer.. memang la tak patut.... 


"Saya terkejut apabila melihat kaki Mohd Fathur tersepit. Pada mulanya saya menyangka hanya seliparnya yang tersangkut pada celah tangga bergerak itu, tetapi anak saya meraung kesakitan. 

Keadaan menjadi genting apabila saya lihat darah banyak keluar dan dapat melihat tulang kakinya. Suami saya menarik kaki Mohd Fathur beberapa kali sehingga berjaya mengeluarkan kakinya dan bergegas membawanya ke Hospital Kota Tinggi (HKT), katanya."

Norfadilah berkata, walaupun lega keadaan anaknya kini stabil, dia kecewa dengan sikap kakitangan pusat beli-belah terbabit dan HKT. Ketika kejadian, kakitangan terutama pengawal pusat beli-belah itu tidak peduli dengan keadaan menimpa anak saya. Mereka hanya melihat selain nasihatkan supaya menghantar anak ke hospital.

Sumber : Berita Harian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...