Pages

Friday 19 October 2012

Semanis Kurma : Isteriku Bukan Bibik...

Aku sokong 100% tajuk ni... bukannya sebab laki aku tak pernah tolong.. tapi laki aku ni spesies yang redha jer bila aku mintak tolong...hahahah... bukan aku paksa yer tapi didikan laki aku tu memang camtu pun...sebab tu tak kisah kalu aku mintak tolong..Pada pendapat akula bila kita kawin ni semua kena share... bukannya bab2 duit jer... tapi kemas mengemas rumah .. anak-anak....masalah apapun semuanye jenis share...orang tua-tua kata kan berat sama dipikul ringan sama dijinjing.. so aku rasa tak da masalah sangat benda-benda sharing ni kan..Lagipun bagi laki bini yang sama-sama bekerja ..memang da confirm dua-dua penat kan.. so kalu tak wat macamni confirm balik umah hangin satu badan...mana taknya dengan anak nangis la... gaduhla... baju kat mesin...nak masak lagi ...tapi cuba pikir kalu sama-sama tolong.. kan tenang je kat dalam umah tu...:)  ... Anyway.. tq ye bang sebab selalu tolong..hheheheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...